Tiada Drama di Kampus

Iklan

Search This Blog

Monday, June 28, 2010

Tag amik dari Okie

magic fingers


1)kalau diberikan pilihan benda yang akan ditarik samada computer

Atau telefon,apakah pilihan anda?





~Handphone,, sebab takde org ada masa nak kol atau msj saya..heheheh





2)siapakah kawan anda dalam internet.Berikan nama.

-Okie
-Thir
-Miss Kira
-TiEcA @ EkA
-eiDnuT
-fzm2

n yang lain2 yg sudi mengomment karya2ku dari SC sampai miss/mrs ni..









3)Blog yang kamu minat?




~Semua blog yang yang saya follow.. hehehe.. dan yang saya baca walaupun tak follow..





4)minat Aril AF7?




-Af7?? laaa.. dah sampai AF7 dah ke?? sorry.. tak minat tgk realiti show..hehhehehe




5)kenapa?




Sebab dah bosan dengar org menyanyi.. baik aku nyanyi sendiri...heheh





6)Nak tag siapa *winkwink




~Siapa2lah yang sudi mengambil tag ini...

No comments:

Cinta Yang Akan Selalu Aku Rindu 37