Followers

Sumpahan untuk Si Puteri

Thursday, September 20, 2012

Diary isteriku, Cerita Cintanya Akhir

Diary isteriku, Cerita Cintanya Akhir

2 comments:

Anonymous said...

Nape eh DICC bab 7 tak boleh buka? tak faham pun iya dgn jalan cite, darimana pula datangnya sofea? dan 'kemanakah' izhar setelah kemalangan tu? tak faham...

MeGa_Lisa said...

dah boleh buka dah dicc 7... Sofea tu xgf fahmi sebelum berjumpa dengan Dya.... So, fahmi cuba ingat apa yg berlaku waktu dia bersama dengan Sofea... Memori dia masa bersama dengan Dya dia tak ingat... Base story sama mcm movie theVow.. hehe.. sory kalau susah sgt nk faham crita ni...