Tiada Drama di Kampus

Iklan

Search This Blog

Friday, February 12, 2010

KOntest NuFFnang Buat about BlackBerry!!!

Baru2 ni nuffnang ada wat contest, so saja nak ikut.. manalah tau murah rezeki.. Dapatlah BlackBerry (BB storm) baru tu..hehehe
Saya bagi pandanngan dari sudut pandangan gamer dan kaki sms.. hehehe..
Dari hasil kajian saya, ehem.. BB Storm ni size @ lebar kot screen dia 480 x
360..
Kalau sesiapa di sini yang gemar bermain game tak kira masa dan ada hp 176
x220, 176x208,128x160 dan yang lebih menyedihkan 128x128 screen size.. Anda akan stress mencari games yang sesuai dengan Handphone anda.. Tapi dengan Blackberry, Downloadlah sebanyak mana pun game, Tiada masalah dengan size screen hp anda.


BB Storm ni menggunakan kononnya next generation surePress technology,, dalam bahasa melayu.. key pad virtualla.. selalunya hp jenis touch screen masih lagi di sertakan dengan keypad untuk mendail2 nombor atau untuk menghantar sms, Tapi bagi BB storm ni, dia menggunakan keypad virtual seperti yang saya ckp tadi. Saya ni kaki game, jadi saya akan bermain game hp selama 2 atau 3 jam.. Dan bermain game menggunakan K550i sungguh menyeksakan Jari2 tanganku.. hehehe.. Jadi penyelesaian terbaik ialah bertukar ke BB storm..

Amik ko! suka sangat bermesej2.. kalau mesej pendek boleh di maafkan., tapi ni panjang lebar macam hantar surat.. Tapi sekarang ni takde problem.. hantar puisi, puitis, dan sajak pun boleh dengan BB Storm.. puas hati.. hantarlah mesej panjang2 pun.. sebab screen dah lebarkan.. hehehe..


BB storm2 ni ada camera 3.2 MP.. Siapa nak snap picture guna BB storm ni hati2 ek, pakai bedak tebal2.. sebab jerawat pun boleh nampak guna camera ni.. hehehe..Dan Video recoding yang cekap.. lehlah Recordkan video detik2 bahagia.. camera video recorder tu letak tepi je,, orang sekarang guna BB Storm ni je untuk Snap picture and video..

Lain2 Features BB storm ni,

Bateri tahan lama.. leh main game berjam2 n hantar more than 1000 mesej sehari (kalau nak..)

Fast network conectivity such as: bluetooth(gigibiru, ahaha), Wi-fi (most importantly) , mobile network,, and ect.. Infrared takde kot..heehe

Call switching too.. kalau nak tahu lebih lagi kenalah beli..

Kesimpulannya, Haruslah kita membeli BB storm 2 ini agar mendapat kesenangan bersama... Chow chin chow.. -end-

No comments:

Cinta Yang Akan Selalu Aku Rindu 37