Sesiapa pelajar UniKL aliran Dip.Multimedia..
Tak kira sem brapa..
Kalau ada contoh2 soalan untuk kertas introduction to Multimedia, Introduction to IT, Introduction to Programming, Technical Math... Share2 la... heehehee... exam minggu depan... tapi tak tau nak study apa lagi ni.. hint pun takde.... baca nota je.. bosan...
Tiada Drama di Kampus
Iklan
Search This Blog
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Topeng Topeng di wajah bertukar silih berganti biarpun di hati hanya ada satu rasa - Nadya. Nadya mengangkat kepala apabila pintu pejabat ...
-
Prolog “Awak… saya ikut awak ya..” Dya mendekati kekasih hatinya. Entah kenapa, sejak dari tadi kekasihnya itu tidak banyak bercakap, m...
-
First Anniversary Dahlia merenung jauh ke langit yang gelap itu.. Sesekali terdengar keluhan panjang dari gadis itu. Berfikir dan terus ber...
No comments:
Post a Comment