Tiada Drama di Kampus

Iklan

Search This Blog

Monday, May 28, 2018

Rumah Terbuka Sekolah Cinta (2009)

*Assalam and hi untuk semua reader, since saya sangat sibuk menyiapkan dua novel. So takkan ada mini novel buat masa sekarang dan tapi saya cuba untuk meletakkan cerpen-cerpen setiap minggu. Tapi untuk bulan ramadhan ni (fungsi otak berkurang disebabkan selalu fikirkan makan) I'm might not have time to write new cerpen.

Tapi, untuk mengelakkan kesunyian yang berpanjangan di blog ini. Here's 'Open house for Sekolah Cinta' (original mini novel dari blog ini) pada tahun 2009 and In shaa Allah, raya ni open house sekolah cinta akan diteruskan lagi dengan watak-watak yang lahir melalui mini novel dan cerpen-cerpen yang disiarkan dalam blog ni. Excuse for immaturity. This cerpen was publish in 2009 😀😁

Dan, kalau ada sesiapa yang familiar dengan alternate universe, or something like that, this OPEN HOUSE for Sekolah Cinta tiada terkait dengan mana-mana on going atau cerita-cerita yang belum complete. So anything can happen in this open house despite the original story for any character include in this rumah terbuka. 

enjoy everyone. Stay tuned for new update.. 

Klik Here







Klik Here Also


No comments:

Cinta Yang Akan Selalu Aku Rindu 37